reklama

Nájdi kľúč a odomkni

Spomínam si na noc, kedy sme si padli do oka. Na tú noc, keď som tancovala ako bláznivá a veľa som okolo seba nevnímala. Cítila som sa slobodná, voľná. Len ty, ja a hudba. Pripadala som si taká príťažlivá a musím povedať, že aj sexy. Vďaka tebe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

A potom prišli nekonečné hodiny na internete. Čas ubiehal neuveriteľne rýchlo. Prvé schôdzky. Pamätáš aká som vtedy bola? Po každom komplimente som sa od teba otáčala. Skrývala som si tvár, aby si nevedel ako sa červenám. Moje sebavedomie, moja sebaúcta boli na dne.

Ty si sa nevzdával. Neustále si mi opakoval, aká som krásna, úžasná. Ja som to nevedela prijímať. Veď vieš, hovorila som si: kaleráby. A že ti nenaletím. A že sa nenamotám.

Nenamotala som sa. Zaľúbila som sa. A ty si mi to neprestal hovoriť. Neprestal si ma presviedčať o tom, že som výnimočná. Až sa ti to nakoniec podarilo. Uverila som ti a začala som sa na seba pozerať inak. Vyliezla som z ulity. Začala som objavovať svoju výnimočnosť, jedinečnosť, krásu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý by mal mať niekoho takého, ako mám ja teba. Pretože každý z nás je svojim spôsobom výnimočný a krásny. Všetko, čo človek musí urobiť je, že sa nesmie nechať oklamať inými a nesmie ich nechať, aby v ňom jeho originalitu, výnimočnosť a krásu zatlačili do nejakej izbičky v jeho vnútri a zamkli ich na kľúč. A ak sa to aj stane, musí v sebe tú komôrku nájsť. Nájsť kľúč a odomknúť.

Potom sa môže postaviť pred ľudí bez toho, aby skrýval to, čo je v každom z nás. Svoju výnimočnosť a krásu. Svoju jedinečnosť. A až vtedy nájde vieru v seba. Veď každý sme nejaký.

Môj kľúč si našiel ty.

Ďakujem, že si odomkol.

Veronika Paľovčíková

Veronika Paľovčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dievča aj žena zároveň. Niektoré veci prinútia človeka dospieť skôr a to je aj môj prípad. Som človek, ktorý sa snaží byť úprimný a to vyžaduje aj od svojho okolia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu