reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Paľovčíková

Veronika Paľovčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dievča aj žena zároveň. Niektoré veci prinútia človeka dospieť skôr a to je aj môj prípad. Som človek, ktorý sa snaží byť úprimný a to vyžaduje aj od svojho okolia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Štartovací kopanec

Veronika Paľovčíková

Štartovací kopanec

Bolo teplé letné poludnie a na tvári cítila dotyk príjemne teplých slnečných lúčov. Nie, nebudem vás trápiť takými blbosťami. Bez úražky pre spisovateľov, aj keď nechápem prečo sa v knihách zážitky spájajú s počasím. No toto je blog. Môj blog. O reálnom živote, od reálneho človeka, pre reálnych ľudí. A reálni ľudia, podľa mňa, kašlú na to aké bolo počasie.

  • 14. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 648x
  • 1
Anjeli - nadprirodzené bytosti alebo výmysel

Veronika Paľovčíková

Anjeli - nadprirodzené bytosti alebo výmysel

Biele krídla, svätožiara, nebesky modré očká, zlaté vlasy. Takto o nich snívajú deti.

  • 21. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 278x
  • 147
O starenke a starčekovi

Veronika Paľovčíková

O starenke a starčekovi

Starenka a starček žili v tom dome od nepamäti. Každé Vianoce zasadli pri vianočnom stole a ďakovali Bohu za uplynulý rok. Starček predniesol modlitbu a potom sa pustili do vynikajúcich jedál, ktoré starenka s láskou pripravovala celý deň.

  • 20. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 409x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu